Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας Πανεπιστημίου Πατρών
Το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών σε συνεργασία με την Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Ν. Νομού Αχαϊας – 6η και 64η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής διοργάνωσε τρεις ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΗΜΕΡΙΔΕΣ με τίτλο «Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας Π.Π.: Βιωματική Προσέγγιση των Τηλεπικοινωνιών στην Προσχολική Ηλικία», στις 22, 23 & 25 Νοεμβρίου 2011, 9.00-13.00
Στόχος των Ημερίδων ήταν αφ’ ενός να γνωρίσουν οι εκπαιδευτικοί και οι φοιτητές «Το ταξίδι της φωνής», τη νέα εκπαιδευτική δράση που προσφέρεται από το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας για την προσχολική ηλικία, αφ’ ετέρου να κατανοήσουν τη σημασία της μουσειακής αγωγής στην προσχολική ηλικία. Οι Ημερίδες απευθύνονταν στους εκπαιδευτικούς προσχολικής αγωγής, καθώς και στους φοιτητές του ΤΕΕΑΠΗ και του Τμήματος Μουσειολογίας, Μουσειογραφίας & Σχεδιασμού Εκθέσεων ATEI Πάτρας.
Στην πρώτη Ημερίδα χαιρέτησαν οι: Γ. Παναγιωτάκης, Καθηγητής, Πρύτανης Π.Π., Ε. Βιτωράτος, Καθηγητής, Διευθυντής Μ.Ε.Τ Π.Π., Γ. Παναγιωτόπουλος, Περιφερειακός Δ/ντής Π/βάθμιας και Β/βάθμιας Εκπαίδευσης Δ. Ελλάδας, Χ. Βοϊνέσκου, Σύμβ. Προσχολικής Αγωγής Ν. Αχαΐας, Π. Τσαμπάζη, Σύμβ. Προσχολικής Αγωγής Ν. Αχαΐας, Ν. Στελλάκης, Λέκτορας, Εκπροσώπος ΤΕΕΑΠΗ ΠΠ.
Οι τρεις Ημερίδες είχαν το ίδιο πρόγραμμα και ομιλητές τους: Π. Θεολόγη-Γκούτη, Αρχιτέκτονας Μηχ.–Εθνολόγος, Υπεύθυνη ΜΕΤ ΠΠ «Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας: Ανάπτυξη και Στόχoι», Δ. Αλεξίου, MA Cultural Manager, Διδάσκουσας Tμήματος Μουσειολογίας, Μουσειογραφίας & Σχεδιασμού Εκθέσεων ATEI Πάτρας «Εκπαιδεύοντας ανθρώπους να εκπαιδεύονται», Χ. Βοϊνέσκου, Σύμβ. Προσχολικής Αγωγής Ν. Αχαΐας «Το Νηπιαγωγείο στο Μουσείο, Χθες-Σήμερα-Αύριο», Μ. Κωστούρου «Το ταξίδι της φωνής»
Στη συνέχεια παρουσιάστηκε βίντεο με σκηνές από την εκπαιδευτική δράση «Το ταξίδι της φωνής» και ακολούθησε συζήτηση.
Οι επιμορφωτικές Ημερίδες ολοκληρώθηκαν με ξενάγηση στο Μουσείο.
Powered by iCagenda
Δευ | Τρι | Τετ | Πεμ | Παρ | Σαβ | Κυρ |
---|---|---|---|---|---|---|